Thursday, September 25, 2008

တုိက္စားရာလမ္း


ယုံၾကည္စြာ ဖမ္းဆုပ္လုိက္တာက မရွိျခင္း

အသိစိတ္တြင္းမွာက ေနာင္တ

အေမွာင္က်တဲ႕ ေန႕မွာ

ပင္လယ္ရဲ႕ မာယာက

တိတ္ဆိတ္ျခင္းအတိနဲ႕ မုန္တုိင္းကုိျမဴဆြယ္

မုိးတိမ္....

သူတစ္ကယ္ မငုိခဲ႕ပါဘူး

မာယာနဲ႕ ေရြ႕လ်ား ပင္လယ္ဆီျပန္အသြားမွာ

အမွန္တရား မသိတဲ႕သူ

ဒီလူက...

တုိက္စားရာလမ္း....။

ဒီကဗ်ာေလးက ကၽြန္ေတာ္အႀကိဳက္ဆုံး ကဗ်ာေလးပါ။ၾကာေတာ႕ၾကာခဲ႕ပါၿပီ ရင္ခတ္ႏြယ္ ဆုိတဲ႕ ဘေလာစ္႕ဂါတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာေအာင္ ေပးခဲ႕တဲ႕ ခံစားခ်က္ေလးေတြေပါ႕။ကၽြန္ေတာ္အတိတ္ရဲ႕ အရိပ္ဆုိလည္းမမွားပါဘူး ကၽြန္ေတာ္တစ္ခ်ိန္က ျပင္ျပင္းထန္ထန္ခံစားေနတာကုိ ကၽြန္ေတာ္ညီေလး
ျမစ္ေကာက္က ျမင္ၿပီး ဒီကဗ်ာေလးကုိ ခ်က္ခ်င္းကၽြန္ေတာ္အတြက္ ထေရးေပးခဲ႕တာပါ။ကဗ်ာေလးက ေကာင္းသေလာက္ အဓိပၸါယ္ အျပည္႕ရွိပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္အတိတ္ရဲ႕ အရိပ္ကုိ ဒီကဗ်ာေလးနဲ႕ ဖြင္႕ၾကည္႕ေပါ႕။အေၾကာင္းအရာ တုိက္ဆုိင္လာတဲ႕အခ်ိန္ ဒီကဗ်ာေလးကုိ အားလုံးပဲျပန္လည္ခံစားနုိင္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္တင္ေပးတာပါ ကဗ်ာကုိဖတ္ၿပီး မိတ္ေဆြတုိ႕ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္ကုိ လြတ္လပ္စြာေပးနုိင္ပါတယ္။



AddThis Social Bookmark Button

1 comment:

မသက္ဇင္ said...

ပင္လယ္ရဲ႕ မာယာက
တိတ္ဆိတ္ျခင္းအတိနဲ႕ မုန္တုိင္းကုိျမဴဆြယ္

ကဗ်ာေလး လာဖတ္တယ္ --ရင္ထဲက ေျပာခ်င္
တဲ႔ ခံစားခ်က္ကို ကဗ်ာထဲမွာ အမိအရ ဖမ္းဆုပ္
ႏိုင္ရန္ အေတြးေကာင္းနဲ႔ ထည္႔ထားတာေတြ႔ရတယ္- ကဗ်ာေတြေရးပါ--
အားေပးေနပါတယ္---
ခင္မင္လ်က္
မသက္ဇင္