Friday, September 19, 2008

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ရင္ထဲက အပုိင္းအစတစ္ခု


ဒီတစ္ပတ္ တနဂၤေႏြေန႕ တစ္မနက္လုံး တိတ္ဆိတ္ေနတယ္
မုိးရြာေသာေၾကာင္႕ အားလးုံလန္းဆန္းေနေပမယ္႕ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ ထုိင္ရင္းအိပ္ငုိက္ေနတယ္။မုိးရြာေသာေၾကာင္႕ စားေသာက္သူ ေဖာက္သည္မ်ား မလာသျဖင္႕ ကၽြန္ေတာ္အလုပ္မရွိပါ ထုိင္ေနရတာၾကာလာေသာအခါ အလြန္အိပ္ခ်င္လာသည္။အိပ္ခ်င္ေျပေပ်ာက္ရန္ စတုိးဆုိင္တြင္ ဆားငံသီးသြား၀ယ္ရင္း အိပ္ခ်င္ေျပ လမ္းထြက္ေလ်ာက္လာခဲ႕သည္။

ဆုိင္မွအထြက္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ဆုိင္ႏွင္႕ သုံးဆုိင္ေက်ာ္ silver stone ကားတာယာျပဳျပင္ေရာင္း၀ယ္ေရး ဆုိင္တြင္ အသက္ ၇ ႏွစ္ခန္းတ၇ုတ္ကေလးေလးတစ္ေယာက္သည္၊ကားဘီးျဖဴတ္ရန္ ခ်ဳိင္႕(ကားဘီးျဖဳတ္ရာတြင္ ကားကုိေထာက္ေသာပစၥည္း) အႀကီးစားႀကီးကုိ မႏုိင္မနင္း ႏွိပ္၍ ခ်ုိဳင္႕ေထာက္ေနသည္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ၾကည္႕ရင္း ဒီပုိစ္႕ေလးကုိ ေရးခ်င္စိတ္၀င္ခဲ႕ပါသည္၊အရင္ကတည္းက ဒီလုိခံစားခ်က္မ်ဳိး ကၽြန္ေတာ္ရင္ထဲမွာ ေပၚေပါက္လာခဲ႕သည္မွာၾကာၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း ေရးသင္႕မေရးသင္႕ စဥ္းစားရင္းႏွင္႕ ကၽြန္ေတာ္ အခုေရးမည္႕ အေၾကာင္းကုိမေရးျဖစ္ခဲ႕ပါ၊အမွားပါမွာလည္းေၾကာက္သည္။

အခုေတာ႕ ေရးခ်င္စိတ္ကုိမထိမ္းသိမ္းနုိင္ေတာ႔ပါ မွားရင္လည္းမွားသမွ်ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ခံပါမည္၊၀ုိင္း၍ေဆာ္မယ္ ဆုိလည္း ေဆာ္ၾကပါ၊ေလွာ္မယ္ဆုိလည္း အေလွာ္ခံဖုိ႕အသင္႕ပါ။

ကားဘီးျဖဳတ္ရာတြင္လုပ္ေနေသာ တရုတ္ကေလးေလးသည္ အလုပ္သမားမဟုတ္ပါ တာယာဆိုင္ပုိင္ရွင္ရဲ႕သူေဌးသားအရင္းလည္းျဖစ္သည္။

တစ္ကယ္လုိ႕ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ သားသမီးဆုိရင္ ဒီလုိခုိင္းမလား...?

ဒီေမးခြန္းေလး ကၽြန္ေတာ္ အရင္ေမးၾကည္႕ခ်င္ပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ျမန္မာလူမ်ဳိး အမ်ားစုဟာ ကၽြန္ေတာ္မိဘ အပါအ၀င္ မိဘတုိင္းက သားသမီးမ်ားကုိခ်စ္ၾကပါသည္၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ သားသမီးသာ ဒီတရုတ္ကေလးေနရာမွာဆုိရင္ .....သားေရ သြားမလုပ္နဲ႕ ခ်ဳိင္႕ျပဳတ္ရင္ အႏၲရယ္ရွိတယ္ ေနာက္ဆုတ္ေန၊မလုပ္နဲ႕ေနာ္ ခါးနာလိမ္႕မယ္ အိပ္ေပၚတက္ေန ...ဒီလုိ အမ်ားအားျဖင္႕ ေျပာၾကလိမ္႕မယ္လုိ႕ထင္ပါတယ္။အမ်ားစုကုိေျပာတာပါ လူတုိင္းမိဘတုိင္းေတာ႕ မဟုတ္ပါဘူး။

ကၽြန္ေတာ္ တစ္ကယ္ေျပာခ်င္တဲ႕ အရာက ဒီတရုတ္ကေလးေလး အသက္ငယ္ငယ္နဲ႕ အလုပ္လုပ္ေနတာကုိ ေျပာခ်င္တာမဟုတ္ပါဘူး။

ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက ဘာျဖစ္လုိ႕တရုတ္လူမ်ဳိးေတြဟာ ႏုိင္ငံေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ လူခ်မ္းသာ မ်ဳိးႏြယ္စုအျဖစ္ေနရာယူနုိင္ၾကတာလည္း...?အေရွ႕ေတာင္အာရွ နုိင္ငံတုိင္းနီးပါးမွာ တရုတ္လူမ်ုဳိးေတြဟာ လုပ္ငန္းႀကီးေတြ၊ စီးပြားေရးေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ ပုိင္ဆုိင္ၾကပါတယ္။ဘာျဖစ္လုိ႕ သူတုိ႕ေတြ ခ်မ္းသာရတာလည္း...? တန္ခုိးေတြရွိလုိ႕လား...?ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားမိတယ္ ဒါေတာ႕ ျဖစ္နုိင္မယ္မထင္ဘူး...။

ဒါဆုိ တစ္ျခားလ်ဳိ႕၀ွက္ခ်က္ေတာ႕ရွိမယ္ထင္တယ္ ၊ ဒါမွမဟုတ္အေဆာင္ေကာင္းေတြဂွိေနလုိ႕လား...?

တစ္ျခားတစ္ဖက္မွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ျမန္မာလူမ်ဳိးအမ်ားစုဟာ ဘာျဖစ္လုိ႕ဆင္းရဲသားမ်ားၾကတာလည္း...?

တစ္ရုတ္ေတြကတစ္ေန႕တစ္ျခား ျမဳိ႕လယ္ေခါင္ေတြမွာ တုိက္ခန္းေတြ ပုိင္ဆုိင္လာသလုိ၊ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ျမန္မာလူမ်ဳိးေတြက ျမဳိ႕လယ္ေခါင္အိမ္ေနရာကုိ ေရာင္းၿပီ ျမဳိ႕သစ္မ်ားသုိ႕ဦးတည္ေနၾကတယ္ ၊ ေျမကြက္နဲ႕လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနရတာ ႀကဳိက္ၾကလုိ႕လား၊ မဟုတ္ပါဘူး သြားေရးလာေရးအဆင္ေျပတဲ႕ ျမဳိ႕လယ္ေခါင္ကေန ခရီးသြားရတာ ခက္ခဲတဲ႕ ျမိဳ႕သစ္ေတြကုိ ဘယ္သူေျပာင္းခ်င္ပါ႕မလည္း၊စီးပြားေရး အဆင္မေျပေတာ႕ ျမဳိ႕လည္ေခါင္က ေစ်းေကာင္းရတဲ႕ေနရာေလးကုိေရာင္းခ်ၿပီး ေစ်းခ်ုဳိတဲ႕ ျမဳိ႕သစ္ေတြဆီ ေျပာင္းၾကရပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္ေတြ႕ပါ ကၽြန္ေတာ္အရမ္းခ်စ္ေသာ ကၽြန္ေတာ္ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြ ဒီလုိနဲ႕အကုန္ခြဲခြာသြားရတာပါ။

တစ္ကယ္ေတာ႕ တရုတ္လူမ်ဳိးေတြ နူိင္ငံတုိင္းမွာ ေနရာယူႏုိင္တာက တန္ခုိးရွိလုိ႕လည္းမဟုတ္ပါဘူး ၊ အလုပ္ကုိခ်စ္ျမတ္နုိးစိတ္ ၊ အလုပ္ကုိႀကဳိးစားၿပီးစီးပြားရွာတဲ႕ စိတ္ေၾကာင္႕ပါ၊သူတုိ႕ေတြတစ္ေနကုန္တစ္ေနခန္း စီးပြားရွာၾကပါတယ္ သူတုိ႕နားေနခ်ိန္ဆုိတာ အလြန္ရွားပါတယ္။
သားသမီးေတြကုိ လမ္းေၾကာင္းခ်ေပးတာလည္းေတာ္ၾကပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာတရုတ္ေတြပါ ကၽြန္ေတာ္ ၉ တန္းေအာင္ေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္း တရုတ္ ၂ ေယာက္စလုံး စာေမးပြဲၾကပါတယ္ သူတုိ႕ေတြကုိယ္တုိင္လည္း စာကုိစိတ္မ၀င္စားၾကပါ။စာေမးပြဲက်တဲ႕ႏွစ္မွာပဲ သူတုိ႕ကုိ မိဘေတြကေက်ာင္းထုတ္လုိက္ၾကပါတယ္ ။

သူတုိ႕က ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕အခင္ဆုံးသူငယ္ခ်င္းေတြပါ သူတုိ႕မိဘေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္စိတ္အေတာ္ဆုိးပါတယ္ အဲ႕ဒီအခ်ိန္က ေက်ာင္းထုတ္တဲ႕ ကိစၥႏွင္႕ သူ႕တုိ႕မိဘေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္စကားမေျပာပါ။သူတုိ႕ကုိေက်ာင္းထုတ္၍ မိဘေတြက တစ္ေယာက္ကုိ အိမ္က ကားလုပ္ငန္းတြင္ ကားစပယ္ယာလုိက္ခုိင္းပါသည္၊တစ္ေယာက္က သူ႕အေဖ သံအေရာင္းအ၀ယ္လုပ္ငန္းတြင္ ခုိင္းပါေတာ႕သည္။ကၽြန္ေတာ္မိဘေတြဆုိရင္ ဒီလုိခုိင္းမည္မဟုတ္ပါ သားေရ တစ္ႏွစ္စာထပ္ႀကဳိးစား ေက်ာင္းျပန္တက္ ပညာတတ္ႀကီးျဖစ္မွ သက္ေတာင္႕သက္သာ ဘ၀ကုိျဖတ္သန္းနုိင္မွာ ေက်ာင္းျပန္တတ္ေနာ္...အဲ႕လုိေျပာမွာအမွန္ပါ။ကၽြန္ေတာ္မိဘေတြ ကၽြန္ေတာ္ကုိခ်စ္ျမတ္နုိးစိတ္ႏွင္႕ေျပာတာျဖစ္ပါသည္။

တစ္ကယ္ေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းရဲ႕မိဘေတြဟာ သူ႕သားေတြပညာေရးကုိစိတ္မ၀င္စားတာ သိၾကပါတယ္၊ ပညာေရးကုိစိတ္မ၀င္စားပဲ ေက်ာင္းတက္ေနရင္ အခ်ိန္ကုန္မွာစုိးလုိ႕ အိမ္ကစီးပြားေရးလုပ္ငန္းမွာ အေျခခံကစၿပီး ပုံစံခ်ေပးခဲ႕တာပါ သူတုိ႕လည္းစိတ္၀င္စားတယ္ သားသမီးေတြအတြက္ အက်ဳိးရွိမယ္ဆုိတာကုိတြက္ၿပီးလုပ္ေစခဲ႕တာပါ အခုခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္စလုံးေနရာၾက ေတာ္ေတာ္ေလးအဆင္ေျပေနတဲ႕ လုပ္ငန္းရွင္ေတြ ျဖစ္ေနၾကပါၿပီ။အတန္းပညာ မတတ္လည္းဘ၀ကုိ သက္ေတာင္႕သက္သာျဖတ္သန္းနုိင္တဲ႕ ပညာေတြ ေလာကႀကီးမွာ သင္ယူလုိ႕မကုန္နုိင္ပါဘူး။

ကၽြန္ေတာ္အဖြား ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္က အၿမဲေျပာျပတဲ႕ တစ္ကယ္႕အျဖစ္အပ်က္ပုံျပင္ေလး တစ္ခုကုိေျပာျပခ်င္ပါတယ္ ဟုိးတုန္းက ျမစ္၀ကၽြန္းေပၚ ျမဳိ႕ေလးတစ္ႃမုိ႕မွာ အတီးဆုိတဲ႕ တရုတ္ႀကီးတစ္ေယာက္ရွိပါတယ္ အတီးကအေတာ္ေလးဆင္းရဲပါတယ္ ၀က္ေလးတစ္ေကာင္ႏွစ္ေကာင္ေလာက္ေမြးထားပါတယ္ သူရဲ႕၀က္ေတြအတြက္ ၀က္စာကုိ အိမ္ေတြမွာ ၀က္စာပုံးထားၿပီးလုိက္သိမ္းပါတယ္ ၊ အတီးအၿမဲ၀တ္တဲ႕အက်ီ ၤက စြတ္က်ယ္လပ္ျပတ္ေလးပါ ေဘာင္းဘီတုိကလည္းအစုတ္အျပတ္ပါပဲ ေတာ္ေတာ္နဲ႕လည္း ဒီအ၀တ္အစား ယူနီေဖာင္းကုိမလဲပါဘူး ဒါ၀တ္ဒါခၽြတ္ပဲ လုပ္ပါတယ္ တစ္ေန႕လာလည္း ဒီအတုိင္းပါပဲ လူေတြက အတီးကုိ ျမင္တုိင္း ေျပာၾကပါတယ္ အတီးအ၀တ္အစားအေကာင္းေလးေတာ႕ ၀ယ္၀တ္သင္႕တယ္ ေန႕တုိင္းလည္း ဒီစြတ္က်ယ္လက္ျပတ္နဲ႕ဒီေဘာင္းၿပီပဲ မင္းေသရင္မင္းေနာက္မပါပါဘူး၊ အဲ႕လုိလူေတြ ေျပာတုိင္းအတီက ျပဳံးျပဳံးေလးနဲ႕"၀"..ကျပည္ႀကီးကေနစီးပြားလာရွာတာေလ မ၀တ္နုိင္ေသးလုိ႕ေပါ႕ "၀"..၀တ္နုိင္တဲ႕ အခ်ိန္ၾကရင္ ၀တ္မွာပါ အခုေတာ႕ အခ်ိန္မက်ေသးလုိ႕ပါ။

ဒါနဲ႕လူေတြက အတီးကုိ ဒါ၀တ္ဒါခၽြတ္လုိ႕ ေခၚၾကတယ္ စၾကေနာက္က်တယ္ ...။လူေတြဘယ္ေလာက္ပဲ ေျပာေျပာ အတီးကအၿပဳံးမပ်က္ပါဘူး စြတ္က်ယ္လက္ျပတ္ အစုတ္ႀကီးကုိ ၀တ္ၿမဲတုိင္း၀တ္ပါတယ၊ ဒီလုိနဲ႕ အတီးဟာ ႏွစ္အနည္းငယ္ၾကာတဲ႕ အခ်ိန္မွာ အလုပ္ႀကဳိးစားၿပီး ခ်မ္းသာတဲ႕ ဘ၀ကုိေရာက္သြားပါတယ္ ။ သူတုိ႕ၿမဳိ႕ေလးမွာ အတီးပုိင္လယ္ယာေတြကုိ လက္ညွိးထုိးလုိ႕မလြဲ ပါဘူး အရင္က အတီးကုိ ဒါ၀တ္ဒါခၽြတ္လုိ႕ ေခၚခဲ႕တဲ႕ သူေတြဟာ အတီးဆီမွာ လယ္ယာေတြကုိ ေပါင္ရတဲ႕ အခါ ။အတီးက မင္းတုိ႕ "၀" ကုိမွတ္မိလား...? အရင္ကမင္းတုိ႕ "၀" ကုိ ဒါ၀တ္ဒါခၽြတ္လုိ႕ ေခၚခဲ႕ၾကတယ္ေလ "၀" ဒါ၀တ္ဒါခၽြတ္လုိ႕ပဲ ဒီဘ၀ကုိေရာက္တာ အခု "၀" မင္းတုိ႕ထက္ သာေအာင္၀တ္နုိင္ၿပီေလ ၊အခု "၀" ၀တ္ခ်င္တာ၀တ္လုိ႕ရၿပီလုိ႕ေျပာပါတယ္။

တစ္ကယ္ေတာ႕ အတီးဟာ လုံေလာက္တဲ႕ ၀င္ေငြမရနုိင္ေသးလုိ႕ မသုံးခဲ႕တာပါ သူ႕မွာ ခုိင္မာတဲ႕ စီးပြားေရးရွိတဲ႕အခ်ိန္ သူ႕သုံးေငြဟာ သူ႕၀င္ေငြကုိ မထိခုိက္နုိင္ေလာက္ေအာင္ ခ်မ္းသာတဲ႕ အခ်ိန္ၾကမွ သုံးခဲ႕တာပါ..။

ကၽြန္ေတာ္ သူေ႒းလင္မယားမွာ အသုံးအစြဲ အလြန္စီစစ္ပါသည္ ဆုိင္ထဲမွ ၀င္ေငြကုိ အျပင္အတြက္မသုံးစြဲပါ ပုိက္ဆံအိတ္ ႏွစ္အိတ္ထားပါသည္ အျပင္သုံးရန္တစ္အိတ္ ဆုိင္အတြက္သုံးရန္တစ္အိတ္ ထားပါသည္။ဆုိင္အတြက္ တစ္က်ပ္ဖုိး ပစၥည္း၀ယ္ပါေစ ေဘာင္ခ်ာ(ေငြစာရင္း)ေတာင္းပါသည္၊တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ္ကုိဆုိင္အတြက္ အေသးသုံး ပစၥည္းေလးေတြ ၀ယ္ခုိင္းပါသည္။ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေတာ႕မွမ၀ယ္ပါ သူေ႒းႏွင္႕အၿမဲရန္ျဖစ္ပါသည္ တစ္က်ပ္ဖုိး၀ယ္လည္ ေဘာင္ခ်ာေတာင္းခုိင္းလုိ႕ပါ ကၽြန္ေတာ္မေတာင္းခ်င္ပါ။ စားတာေသာက္တာကအစ ေဘာင္ခ်ာထားပါသည္ သူတုိ႕လင္မယားတစ္ေန႕ ထမင္းစားစရိတ္ တစ္ဆယ္သတ္မွတ္ထားရင္ ၁၀ ဖုိးေလာက္ေအာင္သုံးပါသည္။

တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ္ ညဖက္ အျပင္ဆုိင္မွာ ထမင္းစားေနရင္း သူတုိ႕လင္မယားထမင္းစားခုိက္ႏွင္႕ဆုံပါသည္ သူ႕မိန္းမ မုိင္လုိ(Milo)ေသာက္ခ်င္သျဖင္႔ သူတုိ႕ယူလာေသာေငြ မေလာက္သျဖင္႕ ကၽြန္ေတာ္ဆီက ျပန္ေခ်းပါသည္။အဲ႕ဒီေတာ႕မွ သူတုိ႕လင္မယားတစ္ေန႕တစ္ဆယ္သုံးမွန္း ကၽြန္ေတာ္သိရပါသည္။ကၽြန္ေတာ္အသုံးစရိတ္မွာ သူတုိ႕ႏွစ္ေယာက္စရိတ္ထက္မ်ားေနမွန္း အခုမွသိရပါသည္။ဘယ္ေလာက္ထိေစ႕စပ္လည္းဆုိရင္ တစ္ခါတစ္ေလ ေအာ္ဒါမွားခ်က္မိသည္႕အခါ ဟင္းပြဲမ်ားမွားတတ္ပါသည္ ထုိဟင္းပြဲမွာ ျပန္ေရာင္းရန္မျဖစ္နုိင္ေတာ႕ပါ လႊင္႕ပစ္ရင္ပစ္ မပစ္လ်င္ ကုိယ္တုိင္စားရန္သာရွိပါေတာ႕သည္ ကၽြန္ေတာ္ဆုိ ဘယ္ေတာ႕မွမစားပါ အၿမဲလႊင္႕ပစ္ပါသည္။ကုိယ္ကုိတုိင္ ခ်က္စားခ်င္တာစားလုိ႕လည္းရေနသည္႕အေျခအေန ဒီဟင္းပြဲကုိ ကုိယ္ကႀကဳိက္မွလည္းစားနုိင္မွာပါ။ ဒါကုိသူေ႒း ျမင္လွ်င္ ဘယ္ေတာ႕မွ လႊင္႕မပစ္ခုိင္းပါ ဘယ္ေလာက္ပဲေအးေအး သူစားပါသည္။ကၽြန္ေတာ္သာ သူေ႒းဆုိစားမည္မဟုတ္ပါ အလုပ္သမားေတြေတာင္ စားခ်င္တာခ်က္စားေနတာကုိ ကုိယ္မႀကဳိက္ပဲမစားနုိင္ပါ။

တရုတ္လူမ်ဳိးေတြဟာ အသုံးအစြဲေႃခြတာလုိ႕ ခ်မ္းသာၾကတာမဟုတ္ပါဘူး သူတုိ႕လည္းသုံးစြဲၾကပါတယ္၊သူတုိ႕ဟာ ရေအာင္ရွာနုိင္ၿပီးမွ ေကာင္းေကာင္းစား ေကာင္းေကာင္းေန သုံးၾကတာပါ။
သူတုိ႕အတြက္ လုံေလာက္တဲ႕ ၀င္ေငြရေနေတာ႕ သူတုိ႕သုံးေငြဟာ သူ႕ရဲ႕၀င္ေငြကုိ မထိခုိက္နုိင္ပါဘူး ထိခုိက္ေအာင္လည္းမသုံးၾကပါဘူး။

ကၽြန္ေတာ္အပါအ၀င္ ျမန္မာလူငယ္ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ လဘၹက္ရည္ ဆုိင္ထုိင္ရတာ ၀ါသနာပါၾကပါတယ္ ။အရင္က ကၽြန္ေတာ္မနက္ကတည္းက လဘၹက္ရည္ဆုိင္ ထုိင္လုိက္တာ ထမင္းစားခ်ိန္ေရာက္မွ အိမ္ျပန္ေရာက္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ကုိအေဖက လဘၹက္ရည္ဆုိင္ ထုိင္တာမင္းဘာရလည္းေမးရင္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာျပန္ေျဖရမလည္းမသိပါ။တစ္ကယ္လည္း ဘာရမွန္းကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ခပ္တည္တည္နဲ႕ပဲ ထမင္းခူးစားလုိက္ပါတယ္ ညေရာက္ေတာ႕ တစ္ခါသူငယ္ခ်င္းေတြႏွင္႔ လဘၹက္ရည္ဆုိင္ ျပန္ထုိင္ပါတယ္။ဘာမွမရေပမယ္႕ ထုိင္လုိ႕ေတာ႕ေတာ္ေတာ္ေကာင္းပါတယ္။ဒီလုိနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ဘ၀မွာ အမ်ားႀကီးေနာက္က်ခဲရပါတယ္..။

ကၽြန္ေတာ္ဆုိင္ပုိင္ရွင္ဟာ သူ႕သားငယ္ေလးကုိ ဆုိင္မွာ ပန္ကန္သိမ္းခုိင္းပါတယ္ စားပြဲခုံသုတ္ခုိင္းပါတယ္ ကေလးဟာ ငယ္ေသးေတာ႕ တစ္ခါတစ္ရံမွာ ပန္ကန္ေတြက်ကြဲပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္က သူေ႒းကုိ မလုပ္ခုိင္းပါနဲ႕ကြာ မင္းသားငယ္ေသးေတာ႕ ပန္ကန္ေတြက်ကြဲတယ္ကြ..။သူေ႒းက ကၽြန္ေတာ္ကို အဲလစ္(ကၽြန္ေတာ္နာမည္) ပန္ကန္တစ္ခ်ပ္ဘာမွ မတန္ပါဘူးကြာ ငါ႕သားအလုပ္လုပ္ခ်င္စိတ္ သူ႕ရင္ထဲေရာက္သြားရင္ တစ္ေန႕တစ္ခ်ပ္ က်ကြဲလည္း တန္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ ဘာဆက္ေျပာရမွန္းမသိေတာ႕ပါ..။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕လူမ်ဳိးေတြဟာ ရတာနဲ႕ေရာင္ရဲတတ္တဲ႕ အက်င္႕႔လည္းရွိပါတယ္၊ဒီေလာက္ရရင္ေတာ္ပါၿပီဟာ ...ဒီေလာက္ရလည္းမနည္းပါဘူး...ဒီလုိလက္သုံးစကားေတြ အၿမဲသုံးတတ္ၾကပါတယ္၊အခုဒီေလာက္ရရင္ ဒီထက္ပုိရေအာင္ လုပ္မယ္လုိ႕ စိတ္ကူးမရွိပါဘူး၊ရတာႏွင္႕ ေရာင္ရဲႏုိင္တာေလးက စိတ္ပုိင္းဆုိင္ရာကေနၾကည္႕ရင္ ေတာ္ေတာ္စိတ္ခ်မ္းသာတဲ႕ ကိစၥပါ ေတာ္ေတာ္ေလးလည္းေကာင္းပါတယ္။ ဥစၥာစီးပြားရွာတဲ႕ေနရာမွာေတာ႕မေကာင္းပါဘူး ၊ ေလာဘႀကီးဖုိ႕ ေျပာတာေတာ႕မဟုတ္ပါဘူး ဒါေပမယ္႕ အခုဒီေလာက္ရရင္ ဒီထက္ပုိရနုိင္တဲ႕ နည္းေလးကိုစဥ္းစာတာ ပုိေကာင္းမယ္လုိ႕ ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္စာဖတ္ရင္း ရခဲ႕တဲ႕စာစုေလးပါ ဘယ္သူေရးတယ္ဆုိတာ ကၽြန္ေတာ္မမွတ္မိေတာ႕ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္စာအုပ္ထဲမွာ မွတ္ထားမိတာေလးပါ။

တစ္ျပားရ တစ္ျပားသုံးလွ်င္ သာမည ရုိးစင္းသည္႕ လူ႕ဘ၀တည္း။

ႏွစ္ျပားရ တစ္ျပားသုံးလွ်င္ အာမခံခ်က္ရွိသည္႕ လူ႕ဘ၀တည္း။

တစ္ျပားရ ႏွစ္ျပားသုံးလွ်င္ အႏၲရယ္ႀကီးသည္႕ လူ႕ဘ၀တည္း။



အခုလုိ ဒီပုိ႕စ္ေလးကုိေရးလုိ႕ ကၽြန္ေတာ္မွာ လူမ်ဳိးေရး ခြဲျခားမူမရွိပါဘူး ၊ ကၽြန္ေတာ္ဟာလည္း ဗမာလူမ်ဳိးစစ္စစ္ပါ ၊ တစ္ကယ္လုိ႕ မင္းေရာဘာေကာင္လဲလုိ႕ေမးလာရင္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘာေကာင္မွမဟုတ္ေသးပါဘူး ဒါေပမယ္႕ မာေတာင္ေတာင္ေကာင္ ျဖစ္ေအာင္ေတာ႕ ႀကဳိးစားေနတဲ႕လူပါ..။အခြင္႕ရလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အေၾကာင္းေလးကုိ ပုိစ္႕အျဖစ္ႀကဳိးစားေရးပါအုံးမည္။ဒီပုိစ္႕ေလးသည္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ စာေရးညံ႕ဖ်င္းမူေၾကာင္႕ စာဖတ္သူတစ္စုံတစ္ရာ အျမင္လြဲမွာေစတယ္ဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ စာေရးညံ႕ဖ်င္းမူ ဗဟုသုတ နည္းပါးမူေၾကာင္႕ ကၽြန္ေတာ္မွာသာ တာ၀န္ရွိပါသည္။




AddThis Social Bookmark Button

5 comments:

ျမစ္ေကာက္ @ ÇÜ®ΛΞ ®!Λ∈R said...

သူေဌးအေၾကာင္းေရးထားမွ သူေဌးျဖစ္ခ်င္လာတယ္။ က်ေနာ္သတိၱရွိဖို႕ ႀကိဳးစာေနပါတယ္။

Anonymous said...

ကမၻာေပၚမွာ နာမယ္ၾကီး အားကစားသမားေတြနဲ႕ ေအာင္ျမင္သူအခ်ိဳ႕ဟာ အသက္၃နွစ္ေလာက္က စျပီး မနက္၆နာရီေလာက္ကတည္းကထျပီး သူတို႕၀ါသနာပါရာ အားကစားကို က်င္႕ဖုိ႕ သူတို႕ဘာသာ ဂ်ာကင္ကို၀တ္၊ ဖိနပ္ၾကိဳးကိုခ်ည္ျပီး ေလ႕က်င္႕ဖုိ႕ အားကစားရုံကို သြားေလ႕ရွိတယ္လို႕ အမၾကားဖူးတယ္ေမာင္ေလး..

ဒီပိုစ္ၾကိဳက္တယ္..

ဂ်ဴနို said...

ကိုယ့္အားကိုကိုးၿပီး ခ်မ္းသာလာႀကတဲ့သူေတြမွာ အၿမဲတမ္းေလးစားစရာ ေတြနဲ ့ပါ။

အေဖ ခ်မ္းသာလိုက္တာ ဒါေပမဲ့ သူ ့သမီးက မုန္ ့ဖိုးရဖို ့သတင္းစာ ပို ့ေနရတာဘဲ။ မုန္ ့ဖိုးေတာင္ တလကို ေဒၚလာ၅၀ ဘဲ ေပးတာ။ ၿမန္မာေတြကေတာ့ ဒီလိုမဟုတ္ဘူး။ ကိုယ္က စည္သြတ္စက္ရုံမွာ လုပ္ေနၿပီး သမီးလုပ္သူက ပဲရစ္ႀကေနတာဘဲ။ ကိုယ္ေတာ့ သနားတာဘဲ။ စဥ္းစားစရာေတြ ဘဲ။
အယ္ဇီ

thihanyein said...

အကိုေရ လူတိုင္းမွာသူ႔အၿမင္နဲ႔သူရွိတယ္ေပါ့ဗ်ာ
အကို႔ပို႔စ္ေလးကိုစိတ္၀င္စားတယ္
ေကာင္းလည္းေကာင္းတယ္
အကို႔ရင္ထဲက ၿမန္မာလူမ်ိဳးေတြတိုးတက္ေစခ်င္တာကို
ၿမင္ရေတာ့ ၀မ္းသာပါတယ္ခင္ဗ်ာ
အၿမဲတမ္းလည္းအားေပးေနပါတယ္
အကို႔အေၾကာင္းဆိုတဲ့ပို႔စ္ေလးကို ေမွ်ာ္ေနပါတယ္
အားေပးလွ်က္ပါခင္ဗ်ာ

Unknown said...

ကိုရင္..
ကြ်န္ေတာ္ သေဘာက်တဲ႔ ပို႔စ္တခုပါပဲ
ကြ်န္ေတာ္လည္း သူငယ္ခ်င္းေတြကိုေျပာျပျဖစ္တယ္
ဒို႔လူမ်ိဳးက.ေတာ္ေတာ့္ကိုအပ်င္းထူတဲ့လူမ်ိဳးေတြေပါ့
ေနာက္ျပီး ကိန္းၾကီးခန္းၾကီးအရမ္းႏိုင္တာပဲ
တရုတ္ေတြကုလားေတြ ဘာေၾကာင့္ခ်မ္းသာလာတာ
လည္း ဘာေၾကာင့္ဒို႔လူမ်ိဳးေတြဆင္းရဲရတာလည္းဆို
ျပီးေတာ့ေပါ့ဗ်ာ..ကိုရင္အေတြးအေခၚနဲ႔ကြ်န္ေတာ္အယူ
အဆထပ္တူၾကပါတယ္