Friday, October 10, 2008

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ျဖစ္သလုိႀကဳံသလုိစားျခင္း

အစ္မေမအိခင္(လယ္ေ၀း) က လုပ္ခ်လုိက္ျပန္ၿပီ tag ေၾကာက္ပါတယ္ ဆုိတဲ႕သူကုိ tag ခုိင္းေနျပန္ၿပီ ဘာေၾကာင္႕ေၾကာက္ရတယ္ ဆုိတာ ရွင္းျပရမွာလည္းခက္ပါတယ္ ဘယ္လုိမွရွင္းျပလုိ႕မရပါဘူး။

တစ္ခါTag တုိင္းတစ္ခါ အစ္မေမာင္ ကၽြန္ေတာ္(ရင္ခတ္ႏြယ္) မွာ Tag ရဲ႕ ေကာင္းက်ဳိးေတြကုိ ခံစားရပါတယ္ ။ ကုိယ္႕ရဲ႕ အစ္မလုိ လည္းျဖစ္(အစ္မကုိယ္တုိင္ေရးထားတဲ႕ ခင္မင္ေလးစား
မွဴတိုင္းမွာ တန္ျပန္သက္ေရာက္မွဳ ရွိတယ္ေလ
) အဲ႕ဒီစကားေၾကာင္႕ တက္ရျပန္ၿပီ ေလးလည္းေလးစား ခင္လည္းခင္တဲ႕ အစ္မေရ ျဖစ္သလုိႀကဳံသလုိစားျခင္းကုိ ကၽြန္ေတာ္ Tag ပါၿပီ။
ျဖစ္သလုိ ႀကဳံသလုိစားျခင္းကုိ ကၽြန္ေတာ္ အေရးမွားခဲ႕ရင္ အားလုံးက နားလည္ခြင္႕လႊတ္ေပးမယ္လုိ႕ ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္။ျဖစ္သလုိႀကဳံသလုိစားခဲ႕ရတဲ႕ ဒုကၡကုိ ကၽြန္ေတာ္ေကာင္းေကာင္း

ခံစားဖူးေတာ႕ ရင္ထဲမွာ ခံစားခ်က္က နဲန႕ေတာ႕ျပင္းထန္တယ္ ဒါေၾကာင္႔ ေပ်ာ္ရႊင္ေစခ်င္လုိ႕ tag တဲ႕သူက တက္ေပမယ္႕ ကၽြန္ေတာ္ေၾကာင္႕ စိတ္ညစ္ေစခဲ႕ရင္ အစ္မေမအိခင္ ႏွင္႕ ဒီပုိစ္႕ေလးကုိ

ဖတ္မိတဲ႕ သူေတြ အားလုံးကုိ ကၽြန္ေတာ္က ေတာင္းပန္းပါတယ္။

ျဖစ္နုိင္ရင္ ဘယ္ေတာ႕မွ ျဖစ္သလုိႀကဳံသလုိမစားခ်င္ပါဘူး အခုလည္းျဖစ္သလုိ ႀကဳံသလုိမစားပါဘူး ။ကၽြန္ေတာ္တုိ႕မိသားစုေလးက ေစ်းသည္မိသားစုေလးပါ မိသားစုအားလုံးဟာ မနက္မိုးမလင္းခင္

ေစ်းထြက္ရပါတယ္ (ေစ်း၀ယ၊္ေစ်းေရာင္းျခင္း)။ညေရာက္မွ မိသားစုေတြ ျပန္ဆုံရပါတယ္ မနက္ခင္းနဲ႕ ေန႕လည္စာေတြကုိ ျဖစ္သလုိ ႀကဳံသလုိ ၀ယ္စားၾကပါတယ္။အိမ္မွာခ်က္စားေပမယ္႕

ေန႕လည္ေနခင္း မိသားစုစုံညီေအာင္ထမင္း မစားရပါဘူး ဆုိင္မွာေနရတဲ႕သူနဲ႕ ေက်ာင္းသြားတဲ႕သူနဲ႕ ႀကဳံတဲ႕သူက အရင္ ျဖစ္သလုိခူးစားသြားၾကပါတယ္။ညစာကုိေတာ႕ အိမ္မွာ ခ်က္စားၾကပါတယ္

ညစာကုိေတာ႕ အေမက ဟင္းေကာင္းေကာင္းေလးတစ္ခြက္ အၿမဲစီစဥ္ေပးပါတယ္ ထမင္း၀ုိင္းမွာ တစ္ခါတစ္ေလ ညီေလးေတြကုိ ခ်စ္လုိ႕ ကၽြန္ေတာ္ စေနာက္ပါတယ္ ဒါကုိ အေဖကျမင္ေတာ႕

ကၽြန္ေတာ္ကုိ ေျပာပါတယ္ သားႀကီးေရ တုိ႕မိသားစုေလးဟာ ညက်မွ ဆုံၾကရတယ္ ထမင္းလက္ဆုံစားၾကရတယ္ တစ္ေန႕လုံး လွုပ္ရွားရုန္းကန္ၾကရတယ္ တုိ႕ေတြရဲ႕ဘ၀မွာ အနားယူတဲ႕ အခ်ိန္ဟာ

ဒီထမင္းစားခ်ိန္ေလးပဲရွိတယ္ ဒီထမင္းစားခ်ိန္ေလးမွာ ေအးေဆးစားပါ သားႀကီးရယ္ ။ဒီထမင္းစားခ်ိန္ေလးမွ တုိ႕ေတြ ေအးေဆးမစားရရင္ ေအးေဆးမနားရရင္တုိ႕ေတြဘ၀ဟာ

ေတာ္ေတာ္လူျဖစ္ရွႈံးၿပီ။အေဖဆုံးမခဲ႕တဲ႕ စကားဟာ ဒီေန႕ထိကၽြန္ေတာ္ နားထဲမွာစြဲေနပါတယ္။ဒါေၾကာင္႕ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္သလုိ ႀကဳံသလုိမစားခ်င္ပါဘူးလုိ႕ေျပာတာပါ။

ဒါေပမယ္႕ ကၽြန္ေတာ္ကုိတုိင္ ျဖစ္သလုိႀကဳံသလုိစားခဲ႕ရပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ဂ်စ္ကန္ကန္ မဟုတ္မခံ အရြဲ႕တုိက္မူေၾကာင္႕ ကၽြန္ေတာ္အလုပ္ျပဳတ္ပါတယ္ (ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ဂ်စ္ကန္ကန္အရြဲ႕တုိက္မူ

တလြဲမ်ားကုိ ပုိစ္႕အျဖစ္ေရးပါအုံးမည္)အလုပ္ကခ်က္ခ်င္းရွာမရတာေၾကာင္႕ ရွိတာေလးကုိ ထုိင္စားရင္း အိမ္လခေတြ ေပးရင္းနဲ႕ လက္ထဲမွာပုိက္ဆံ ျပတ္သြားပါတယ္ ေငြတစ္က်ပ္ေတာင္

မရွိေတာ႔ပါဘူး ဗိုက္ကလည္းအရမ္းကုိစာပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္အိပ္ရာရဲ႕ ေခါင္းရင္းမွာတစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ္ပစ္ထားတဲ႕ အေႄကြေစ႕ေလးေတြကုိ လုိက္ရွာပါတယ္

ေလ်ာ္မယ္႕အ၀တ္ေတြေဘာင္းဘီေတြထဲမွာ အေႄကြေစ႕ေလးေတြမ်ား ေတြ႕မလားလုိ႕ လုိက္ရွာတာ အေႄကြေစ႕ ျပားငါးဆယ္ရပါတယ္။ဒါနဲ႕ Maggi ေခါက္ဆြဲေျခာက္ထုပ္ေလး၀ယ္မယ္ဆုိၿပီ 7 eleven

စတုိးဆုိင္ကုိသြားပါတယ္ ေခါက္ဆြဲေျခာက္ထုပ္က ျပားငါးဆယ္မဟုတ္ပါဘူး ျပားေျခာက္ဆယ္ ျဖစ္ေနပါတယ္ ဒါနဲ႕အိမ္ကုိျပန္ခဲ႕ရတယ္ စားစာရေတြျမင္ရက္နဲ႕ မစားရေတာ႕

ပုိၿပီးဗုိက္ဆာပါတယ္။အိမ္မွာရွိတဲ႕ေရေလးေသာက္ေပါ႕ ေရေသာက္ေတာ႕ ပုိၿပီးဗုိက္ဆာပါတယ္ မခံမရပ္နုိင္ေအာင္ကုိ ဆာပါတယ္ ၀မ္းမီးေတာက္တဲ႕ ဒုကၡက ေတာ္ေတာ္ဆုိးပါတယ္ ခံစားဖူးမွသိမွာပါ

အိမ္မွာရွိတဲ႕ စကၠဴေတြကုိ ကုိက္စားခ်င္ေလာက္ေအာင္ထိ ဗုိက္ဆာလာပါတယ္ ။

ကၽြန္ေတာ္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြရွိပါတယ္ အမ်ားႀကီးကုိရွိပါတယ္ အကူအညီေတာင္းရင္ရနုိင္ပါတယ္ ပုိက္ဆံေခ်းရင္ရနုိင္ပါတယ္။ဒါေပမယ္႕ ကၽြန္ေတာ္မေခ်းငွားခဲ႕ပါဘူး အလုပ္မရွိတဲ႕ အခ်ိန္မွာ

သူတုိ႕ေရွ႕ကိုေတာင္ ကၽြန္ေတာ္သြားမရပ္ခဲ႕ပါဘူး အကူအညီလုိခ်င္လုိ႕ လာတဲ႕မ်က္လုံးေတြနဲ႕ ၾကည္႕တဲ႕အၾကည္႕မ်ုုဳိးေတာင္ ကၽြန္ေတာ္မခံခ်င္ပါဘူး။သူမ်ားကုိသာ ကၽြန္ေတာ္တတ္နုိင္သေလာက္

ကူညီခဲ႕တာပါ ကုိယ္႕အလွည္႕က်ရင္ ေျပာရမွာ ေျပာမထြက္ခဲ႕ပါဘူး။ ညေနေရာက္ေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္ညီေလး (ျမစ္ေကာက္) အလုပ္ကျပန္ေရာက္လာမွာ သူယူလာတဲ႕ ထမင္း(ၾကက္ဆီထမင္း)

ဗူးေလးကုိ ညီအစ္ကုိႏွစ္ေယာက္ ခြဲစားၾကပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ ႀကဳံတုိင္း ျမစ္ေကာက္ကုိေျပာပါတယ္ မင္းရဲ႕ထမင္းေက်းဇူး ငါ႕အေပၚမွာရွိတယ္လုိ႕ ကၽြန္ေတာ္ဒီေက်းဇူးကုိ မေမ႕ပါဘူး

ရင္ထဲမွာအၿမဲရွိပါတယ္ ။မနက္ျဖန္အတြက္ ျမစ္ေကာက္က သူ႕မွာရွိတဲ႕ ေငြငါးက်ပ္ကုိေပးခဲ႕ပါတယ္ သူကဆုိင္မွာ သူေ႒းေကၽြးမွာမုိ႕ ကိစၥမရွိပါဘူး။ညေနၾကေတာ႕ သူယူလာတဲ႕ထမင္းကုိ

ႏွစ္ေယာက္စားလုိ႕ရပါတယ္ ဒီေငြငါးက်ပ္ကုိ ကၽြန္ေတာ္အလုပ္မ၀င္ခင္ ငါးရက္ေလာက္ကုိ ေန႕လည္စာအျဖစ္ ရေအာင္စားခဲ႕တာပါ ထမင္းတစ္ႀကိမ္စားရင္ ငါးက်ပ္ေလာက္က်ပါတယ္ အိိမ္ေရွ႕က

ကုလားထမင္းဆုိင္မွာ ထမင္းျဖဴေလးေတြ တစ္ဗူးကုိ ၁ က်ပ္ ျပား ၂၀ နဲ႕၀ယ္ၿပီး ဆားမပါဆီမပါေရဆမ္းၿပီ ဒီအတုိင္းစားခဲ႕ရတာပါ ၃ ရက္ေလာက္ေတာ႕ အဲ႕ဒီပုံစံအတုိင္းစားခဲ႕ရတာပါ ထမင္းဆုိင္က

ကုလားေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ကုိမွတ္မိေနပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ကုိျမင္တာနဲ႕ ဘာစားမလည္းလုိ႕ေမးေတာင္မေမးေတာ႕ပါဘူး ထမင္းျဖဴဘူးေလးကုိ တန္းၿပီးထုပ္ေပးပါေတာ႕တယ္။

ဒီေလာက္ဆုိ အစ္မေမအိခင္ ေက်နပ္မယ္လုိ႕ထင္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ စားေတာ္ကဲႀကီးလည္း ဆားမပါဆီမပါ အဲ႕ဒီလုိ စားခဲ႕ရပါတယ္ အစ္မေရ ဒီေခတ္အျမင္နဲ႕ ၾကည္႕ရင္ က်န္းမာေရးေတာ႕

ညီညြတ္မယ္ထင္တယ္ အဲ႕လုိစားတာ ဟုတ္လားအစ္မေမအိခင္..?
အားလုံးပဲ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ စိတ္ညစ္သြားေစနုိင္တဲ႕ Tag ေလးမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစ။



AddThis Social Bookmark Button

2 comments:

WWKM said...

ျဖစ္သလိုစားတာေလး ဖတ္သြားပါတယ္ ေမာင္ေလးရင္ခတ္ႏြယ္ ေရ။ ေရးထားတာေလးေကာင္းပါတယ္ ။
ဘ၀ရဲ႕ အမွတ္တရေလးတစ္ခုေပါ႕။

ျမတ္သြယ္ said...

အဲဒီၾကက္ဆီထမင္းေလးက ကိုရင္ခတ္နဲ႔ ကိုရင္ခတ္သူငယ္ခ်င္းအတြက္ အမွတ္တရျဖစ္ေနမွာပဲေနာ္
အင္းးးး
ဒီျဖစ္သလိုစားတာေလးကိုဖတ္ျပီး
ၾကက္ဆီထမင္းစားတိုင္း
ဒီပိုစ္ေလးကိုမွတ္မိေနမယ္ ထင္ပါရဲ႕