Sunday, October 19, 2008

ခဏတာ ဘေလာစ္႕ေလးအားခြဲခြာျခင္း

ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာစ္႕ေလးကုိ ကၽြန္ေတာ္အရမ္းခ်စ္ပါတယ္ အခက္အခဲေတြ မအားတဲ႕ၾကားကအခ်ိန္ရေအာင္ယူၿပီး ၀ါသနာအရ ေရးျဖစ္ခဲ႕တာပါ ဘေလာစ္႕ေလးကုိကၽြန္ေတာ္မခြဲခြာခ်င္ပါဘူး အခုဆုိစာေတြေတာင္ ကၽြန္ေတာ္မေရးနုိင္ေတာ႕ပါ မျဖစ္နုိင္တဲ႕ အေျခအေနရ ခဏတာ ကၽြန္ေတာ္ခြဲခြာရမွာပါ။သူငယ္ခ်င္းေတြ ညီအစ္ကုိေမာင္ႏွမေတြကုိလည္း အရမ္းပဲ ခင္မင္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ဆီေဗာက္မွာ သူတုိ႕တေတြရဲ႕ ႏူတ္ဆက္စကား အားေပးစကားေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ အားေဆးေတြပါ။ ကၽြန္ေတာ္က်န္းမာေရးမေကာင္းေသာေၾကာင္႕ စာဆက္မေရးနုိင္ေသးပါ က်န္းမာေရးမေကာင္းေသာေၾကာင္႕ လုိင္းမတက္ျဖစ္ေသာအခါ သူတုိ႕ရဲ႕ႏူတ္ဆက္စကားကုိေတာင္ ျပန္မေျပာနုိင္တာ တစ္ကယ္ကုိ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္။အားလုံးေသာ ဘေလာစ္႕ညီအစ္ကုိေမာင္ႏွမေတြ ကၽြန္ေတာ္ကုိ ခြင္႕လႊတ္နားလည္နုိင္မယ္လုိ႕ ထင္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္က်န္းမာေရး ျပန္ေကာင္းလာတဲ႕အခါ အသစ္ေတြကုိ မ်ားမ်ားေရးၿပီးတင္ေနတဲ႕ အေႄကြးေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ျပန္ဆပ္ပါ႕မယ္ ဒီေန႕မွ အစ္မေမအိခင္ tag ထားတာေလးကုိ ေတြ႕မိတယ္ အရမ္းေနာက္က်ေနတဲ႕ အတြက္မ tag ျဖစ္ေတာ႕ပါ ဒီကေနပဲ တစ္ခါတည္း အစ္မကုိေတာင္းပန္လုိက္ပါတယ္ အစ္မ ကၽြန္ေတာ္ကုိနားလည္ခြင္႕လႊတ္နို္င္မယ္လုိ႕ ေမွ်ာ္လင္႕ပါတယ္ ။ဘေလာစ္႕ ညီအစ္ကုိေမာင္ႏွမေတြ အားလုံးႏွင္႕ စာဖတ္သူအားလုံးက်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။


AddThis Social Bookmark Button

4 comments:

မသက္ဇင္ said...

ရင္ခတ္ႏြယ္ေရ---
က်န္းမာေရး က အဓိကပါ----
က်န္းမာေရးကိုဂရုစိုက္ပါ--
အျမန္ဆံုးက်န္းမာပါေစ---

WWKM said...

ေမာင္ေလးရင္ခတ္ႏြယ္..
ပို႔စ္ေလးဖတ္ျပီး စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္။
က်န္းမာေရးဟာ အဓိကပါပဲ ေမာင္ေလး။
က်န္းမာမွ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ လုပ္ခ်င္တာေတြလုပ္နိုင္
မွာေလ။ အမ လည္း က်န္းမာေရးမေကာင္းျဖစ္ဖူးေတာ႔ကိုယ္ခ်င္းစာပါတယ္ကြယ္။ အျမန္ဆံုးျပန္လည္ေနေကာင္းျပီး ေပ်ာ္ရႊင္စြာနဲ႔
ဘေလာ႔ရင္နိုင္ပါေစ။

သက္တန္႔ said...

ေမာင္ေလး ရင္ခတ္ႏြယ္တစ္ေယာက္ အျမန္ဆံုး က်န္းမာပါေစလို႔ ေတာင္းဆုျပဳပါတယ္ကြယ္... :)

Anonymous said...

ႏွစ္သစ္မွာ က်န္းမာၿခင္းနဲ႔ၿပည့္စုံပါေစဗ်ာ။